Субота, 23.11.2024, 08:48
Головна
Реєстрація
Вхід
Apoha.Art.City
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
НАЙКРАЩІ

Активісти тут... Шукай своє ім'я!

Наше опитування
Чи допомоіг Вам сайт
Всього відповідей: 53
Погода
Статистика
Яндекс.Метрика


Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
===
Головна » 2010 » Травень » 21 » Всі крапки над "І"
01:13
Всі крапки над "І"
  Цієї неділі активістів молодіжного сайту Апостолове зібрала, надрукована напередодні, стаття «Апостолівських новин» з назвою «Невдячність». Вирішували молоді люди, що ж відбувається та чи варто реагувати на вищезгадану подію.
  Щоб не затягувати звернення до читачів оголошу вирок :)
  А вирішено було винести на сайт весь «діалог» з районкою, для того щоб наші читачі самі змогли оцінити ситуацію та розставити все на свої місця, тож читаємо:




ArtCity в дії!
(Автор: Артем Ковальчук. artcity.ucoz.ua)

  Юні художники міст Апостолове та Зеленодольськ зібралися в РБК (Апостолове) з метою довести - хто ж все ж кращій... Зібрав митців молодіжний сайт Апостолове artcity.ucoz.ua за підтримки відділу культури райдержадміністрації. Трошечки про конкурс тут.
  Хороша погода, чудовий настрій та активна молодь, що ще потрібно для проведення конкурсу? Звичайно ж приміщення, учасники та журі =). З приміщенням, люб'язно поділилася школа естетичного виховання Апостолове, більш відома як "художка"=)
  Всього зібралося понад 30 учасників вище вказаних містечок. Що ж стосується жюрі, то оцінити конкурс завітали Перевертайло Іван Олександрович - відомий художник апостоловського району (хотілося б, одразу ж, подякувати йому за підтримку молодих художників, адже заради конкурсу він подолав чималий шлях), Павлюченко Тетяна Анатолієвна - зав. дитячої бібліотеки м. Зеленодольськ, Гапонов Олексій Григорович - голова правління  ДОО "ДАР України", ну і звичайно ж, Ваш покірний слуга Ковальчук Артем Сергійович - представник молодіжного сайту м. Апостолове. Також до складу жюрі увійшли керівники колективів Єгай Олена Сергієвна та Макарова Світлана Вікторівна.
  Півтори години плідної праці учасників змусили членів жюрі оцінювати роботи майже дві години... а подумати було над чим, адже всі учасники просто неперевершені!!! Суперечки привели до наступних результатів:
 - Перше місце розділили два учасники молодшої та старшої категорії Коцюбан Олена та Пахомов Андрій;
 - Друге місце виборола Суханова Діана;
 - Третє місце заслужив (вже відомий на сайті) Євтушенко Євген!
 Всі, абсолютно всі роботи заслуговували на оцінку відмінно, та перемога мала дістатися і справді кращим!!!... Конкурс завершився, а всі учасники мали нагоду поспілкуватися за чашечкою чаю та поділитися враженнями, розповісти про себе і навіть потоваришувати, а це ще раз доводить той факт, що молодь нашого краю може зібратися разом та створити атмосферу відпочинку... активного, цікавого, пізнавального...


Змагалися юні художники
(Автор: невідомий. «Апостолівські новини»)

  Цікавий конкурс юних художників художнього відділу районної школи естетичного виховання (керівник О. С. Єгай) та класу образотворчого мистецтва Зеленодольської школи мистецтв (С. В. Макарова) відбувся в РБК «Сучасник». Тематика його була – «Фантастичний герой».
 Діти, використовуючи різноманітну тематику, уміло зобразили таких фантастичних героїв: «Диво-птиця», «Невідомий звір» «Інопланетянин», «Незвичайна іграшка» та ін..
Конкурс був напружений, роботи різнобарвні, виконані фарбами, кольоровими олівцями, селевими ручками, гуашшю та іншими засобами. Учні старалися виявляти терпіння, свою фантазію, бажання виразити свою думку і отримати перемогу.
 Багато змістовних малюнків намалювали учасники і членам жюрі нелегко було оцінити цей конкурс. Адже кожен по своєму зобразив уявлене і бачене. Після обговорення результатів винесли рішення результатів винесли рішення: перше місце розділили – Олена коцюба (м.Зеленодольськ)і Андрій Пахомов (м. Апостолове), друге місце дісталося Діані Сухановій, а третє – Євгену Євтушенку (м. Апостолове).
 Відділ культури і туризму райдержадміністрації нагородив переможців Почесними грамотами, а батьки організували для них солодкий стіл.
До конкурсу була підготовлена міні-виставка дитячих робіт. Учасники залишилися задоволені від цього змагання та зустрічі зі своїми ровесниками двох шкіл – естетичного виховання та мистецтв.

Ст. 8
27.03.2010р.

Безграмотна преса, або чому «Апостоловські новини» ніхто не читає =(
(Автор: невідомий. artcity.ucoz.ua)

 Цікаво, чи хтось знає, де можна придбати нашу місцеву газету з гучною назвою «Апостоловські новини» (назва символічна, бо власне самих новин там немає і ніколи не було)? Хтось скаже, чому в цьому «виданні» друкують один відстій, а передплачують газету ледве не під дулом пістолета? Все дуже просто: наша місцева преса безграмотна. І я зараз не про орфографічні (мовні) описки та поліграфічну якість, а про загальний рівень непрофесійності акул нашого болота – журналюг.
 Був просто неприємно вражений після того, як адміністрація нашого порталу artcity.ucoz.ua спільно з іншими організаторами провела районний конкурс дитячого малюнку «Фантастичний герой». Попри те, що місцеві писаки на захід не заявилися, вони не посоромилися про подію таки написати. Традиційно паскудно. Можливо, я чогось і не розумію, але скажіть, будь ласка, як журналіст може писати статтю, не відвідавши захід? Певно, користуючись достовірним народним джерелом ОБС (одна баба сказала). Чому без авторського дозволу газета друкує чуже фото навіть не зазначивши автора? Запитань чимало, але відповідь одна – друкуємо за принципом: аби було…
 Як і будь-яка кишенькова преса, «Апостоловське безновиння» подякувало відділу культури і туризму райдержадміністрації за організацію (яку провели адміністратори artcity.ucoz.ua ) та почесні дипломи (придбані за наші кошти). Писака (а у статті навіть не зазначено ім’я автора) сам вигадав назви робіт переможців, такі як «Інопланетянин», «Незвична іграшка» чи «Невідомий звір» (невже тинейджери могли б так назвати роботу?) та (не будучи експертом) оцінив їх рівень. Читаючи цей (м’яко кажучи сирий) матеріал під назвою «Змагаються юні художники» (добре, що не «Апостоловські космонавти полетіли на місяць»), ненароком замислюєшся, а чи схоче наша цікава, творча молодь (наприклад, адміністратори artcity.ucoz.ua), організовувати щось у майбутньому, коли їх не те що не згадали у статті (це і не потрібно), а й загалом своєю публікацією так спаскудили увесь захід?

PS:З посмішкою на обличчі ще раз прочитав матеріал «Змагаються юні художники». Тішить у цій ситуації тільки те, що в газети ганебно малий тираж =))

Нестор Літописець

«Число – у книзі, місяць – на небі, а день – такий, як у вас, такий і у нас, поцілуйте за це… ось куди нас».

Невдячність

  Як правил, нормальні (!) учні вдячні своїм вчителям навіть через десятки літ. Але, як не прикро про це говорити, зустрічаються ще випадки, коли вчитель отримує за свою науку чорну невдячність. Так трапилось з завідувачкою художнього відділу районної школи естетичного виховання О.С. Єгай. П’ять років навчала вона одного юного «художника» (від слова «худо»). Не Бог вість який талант, ось тільки нахабства більше, ніж в інших. Але носилася Олена Сергіївна, як з писаною торбою. Сприяла разом з директором школи та відділом культури і туризму райдержадміністрації та відділом освіти аби «дарованіє» на конкурси їздило за казенний кошт. Але «дарорваніє», вивчившись «чому-небудь» і «як-небудь»,  відплатило вчительці чорною невдячністю. Взяло і «опаскудило»  педагога чи не на увесь район.  До речі, осанну цьому молодому хаму співала свого часу  і наша газета. Каємося.
А справа ось у чому. В одному з номерів районки Ольга Сергіївна опублікувала замітку про конкурс юних художників. Оскільки запросила колишнього вихованця до складу журі конкурсу, ознайомила і його попередньо з змістом замітки. Редакція опублікувала замітку в газеті під назвою "Змагалися юні художники", не поправивши в ній жодного слова, бо написано було грамотно.
І яким великим було наше здивування, коли прочитали ми «пісьмо» того ж таки члена журі і колишнього вихованця Олени Сергіївни . В ньому цей убогий магістр якихось-там наук, лапкою кумкаючої істоти з місцевого болота (так він називає рідне місто), «проїхався» по замітці вчительки, не вибираючи слів. Саме своїй вчительці, оскільки вона була автором замітки, а з нею і працівникам районки, адресував слово «паскудство», «безграмотність», «безсоромність» і т. д. Мовляв, таки відстій можуть друкувати лише «журнал юги районки» - «акули» пера.
Ми згодні, хлопчику, з таким визначенням, що саме в нашій газеті і працюють акули пера. А оь тобі варто знати, що там, де мешкають акули, нічого робити пуголовкам.
 А справа виявилась до смішного простою. Журналісти районки скоротили замітку, не згадавши журі, в складі якого був і цей «наполеончик» місцевого розливу. «Зіркова хвороба», яку отримав ще в дитинстві, незважаючи на те, що його батьки, власне, були свого часу причетні до виховання та перевиховання  підростаючого покоління, дала про себе знати у дорослому віці. Недолугий «пісяка», наробивши в своєму «пісьмі» безліч помилок, так відплатив своєму вчителю з худобки за її роки напруженої праці, що просто не передати словами. Ну, що ж, нам залишилося лише поспівчувати Олені Сергіївні, яка отримала від вихованця такого віртуального ляпаса, замість подяки.  Прикро, що ні вчителька, ні батьки, ні інститут, де готують таких «магістрів», не змогли виховати з «художника» просто людину. Прийміть наші співчуття, дорога Олена Сергієвно…
 А самовпевненому невизнаному «генію» треба пам’ятати просту істину: талант ти чи геній, хіба у цьому суть? Мало великим себе уявлять - треба Великим буть.
Вл. кор.

Ст. 8
15.05.2010р.
То ж судити Вам!
Переглядів: 1144 | Додав: Артем | Теги: газета, невдячність, апостолівські, преса, безграмотна преса, Статті, Новини | Рейтинг: 4.3/6
Всього коментарів: 331 2 3 »
31 Артем  
1
Пропоную підняти ВСІМ білий прапор над головами й крокувати далі!!!
№ 25.
№ 30. Шановний d0s, тема створена якраз таки не провокаційна і спрямована на з'ясування ситуації.
Що ж стосується "безновиння", новина неприємна (згоден... як і "невдячність") та пройшла вона лише тому, що я володію інформацією яка переконала мене в її праві на життя (+ я емоційно сприйняв "змагалися юні художники" я вже писав чому, відсутність мого імені ні при чому). Саме тому "Безновиння" на нашому сайті!
Та й сайт спрямований на СПІЛКУВАННЯ!!! Тому й теми додають всі користувачі без винятку (після модерації звісно patsak ).

====
А те, що захищаєте маму зрозуміло (+1), та проти неї ніхто нічого не говорив! Система яка вже звична для "А.н." всім відома і образлива (не буду говорити конкретні приклади, хоча черга обурених є! І не мала). Ви й самі це розумієте, сподіваюсь.


30 Артем  
0
Можна дізнатися хто Ви?
Деяка інформація зацікавила smile

29 Владимир Юрьевич (d0s)  
1
29 Андрей, полностью согласен с Вашим постом. я всего лишь пытался защитить имя матери, которое пыталась опозорить горстка не хороших людей, я думаю каждый бы поступил так на моем месте, а если нет, то Бог ему судья.

28 Владимир Юрьевич (d0s)  
0
Кокраз таки все с точностью наоборот моя "дорогая" Ольга, осадили себя Вы. для начала, не нужно мне тыкать, мы в одном окопе не сидели. я хоть раз хоть кого назвал на "ТЫ"? нет, потому, что знаю о этикете общения, даже если оно происходит в достаточно острой форме. вторая причина которая опускает таки Вас, это то, что Вы применяете жаргонизмы не зная их значения. поясню... лох, - простодушный или обманутый мошенниками человек, также лох - название рода деревьев. если брать первый пункт как ругательство, то что тогда получаеться? вот уж не ожидал, что Вы так брызгая пеной со рта пытаясь унизить кого-то сами себя назвали мошениками Оо
и не могу не согласиться с Вами, мы все увидели кто есть кто... сайт, а вернее люди, которые пытаються относить себя к разряду "культуры" абсолютно не имеют ни молейшего понятия о том, что на самом деле являеться культурой, не имеют ни молейшего понятия о культуре речи... большинство моих постов были провокационного характера, c целью заставить Вас, мои дорогие, проявить истинное лицо а не прятаться за масками "белых пушистиков". и пост Ольги Гонецкой, которая просто блещет культурой речи, являеться прямым тому доказательством. а плачитесь мои дорогие кокраз таки Вы, эта тема кокраз таки являеться нытьем, взрослыму, разумному человеку, никогда бы не пришло в голову создавать подобного рода тему, дабы его пожалели его же приспешники. стыд и позор товарищи :D

и дабы Вы не плакались что Вас унижают я забежал с этого сайта который являеться "псевдокультурным" xD да и зашел я на него лишь по ссылке самого таки Артема 11 мая 10го года, а до этого, я даже не знал о его существовании. лучше бы и не знал на далее, и на Вас бы никто не брызгал "призрением" и Вы бы себе спокойно дальше за спиной обливали всех грязью, потому что в лицо высказать это все работникам газеты у Вас бы храбрости не хватило xD


32 Lubch  
1
Давайте Ви не будете робити з себе найрозумнішого, ми ж таки не на конкурсі талантів. Згадайте, Ви обізвали мене особисто бараном, а авторів інших дописів тинейджерами та метросексуалами (список образ не повний), за що, до речі, можете і вибачитися. Якщо ж бути буквоїдом (приклад з Вас), то вони не відповідають цим термінам.

ПС. Ви мінімум тричі писали, що "забиваєте" на наш сайт, але все одно повертаєтеся. Ви ж, вибачте, не термінатор з його славетним "I'll be back".


33 Gonetskaya  
0
А смелости так и не хватило, извениться за обвинения в мой адрес, все перекрутил и выехал на моем "жаргонизме" - еще мужик называется, за свой разговор не отвечаешь, а жаль, во всяком случае я предложила тебе забрать свои слова обратно, ты этого не сделал. Цепляешься за буквы слово ЛОХ расшифровуешь - смешно, что его расшифровывать, мы не на съезде буквоедов...

Слабо просить прощения - не мужик


26 Gonetskaya  
0
16 Владимир Юрьевич (d0s) (Вчора 16:10)

9 - По поводу этого вопроса... говорите много и красиво о том, что все так безневинно, но упускаете пару маленьких деталей

во первых, упускаете то, что вырезан был со статьи адрес сайта т.к. это являеться рекламой, а реклама стоит денег.
во вторых, упускаете то, что все в нашем мире стоит денег, и газетная площадь в том числе. Ваш материал шел как БЕСПЛАТНЫЙ исходя из дружеских отношений нашей редакции с вашей школой эстетического образования. и где здесь "кто платит тот заказывает музыку?". куда делась дорогая моя Ольга, Ваша звезда 7 создателем которой являлись Вы при этом сплагиатив название у Криворожского перриодического названия, как я подозреваю с целью большей популярности Вашего исдания?! а я скажу куда, денег на содержание не хватило, вот куда... потому что наше "болото", как назвал наш город "аффтар" статьи прикрываясь псевдонимом Нестор Летописяй, очень маленькое и выпуск газеты в таких условиях явлеться экономически не выгодным, а даже наоборот - убыточным.

Даже таки в вашей фамилии дорогая моя Оля Гоне"Ц"кая умудрились допустить "ашипку" которая смотрю была исправлена после личной переписки с дорогим "товарищем" Артемом. А ведь у меня есть и скрины оригинала, для тех кто не верит и так слепо защищает сайт и его администратора в вопросе "ГРАМОТНОСТИ"

СПАСИБО Владимир Юрьевич, ЗА ТО, ЧТО ВЫ ЕСТЬ, ЕСЛИ БЫ ВЫ ЗДЕСЬ НЕ ПОЯВИЛИСЬ, Я БЫ ВЧЕРА ПРОВЕЛА СКУЧНЫЙ ВЕЧЕР, А ТАК КАК ВЫ СВОИМ ЛОХОВСКИМ ПОСТОМ ОПОЗОРИЛИСЬ НА ВЕСЬ САЙТ, УДОВОЛЬСТВИЕ ОТ ВАШЕГО ПОРАЖЕНИЯ, ПОДНЯЛО МНЕ НАСТРОЕНИЕ НА ВЕСЬ ВЕЧЕР. А ДЕЛО В ЧЕМ....ПИШЕМ МЫ ЗДЕСЬ ЗА СТАТЬИ, ЗА ПРЕСУ....И ТУТ ПОТИХОНЕЧКУ Владимир Юрьевич НАЧИНАЕТ ПЕРЕХОДИТЬ К КОНКРЕТНЫМ ЛИЧНОСТЯМ - НАПРИМЕР - КО МНЕ. И ЧТО Я СЛЫШУ............ГАЗЕТА, ЗВЕЗДА 7, ПЛАГИАТ, УБЫТОЧНОСТЬ....В ТЕКСТЕ ТАК И СОЧИТСЯ - НЕНАВИСТЬ, ЗЛОРАДСТВО, ПРИЗРЕНИЕ (видно, что он не равнодушен к моей личности...странно а за что?) ЧЕЛОВЕК С ТАКИМ ЯДОМ ВНУТРИ ЕЩЕ И ЖИВЕТ НА БЕЛОМ СВЕТЕ,
.................А ВСЕ ПО ДЕТСКИ ПРОСТО Я НЕ БЫЛА УЧРЕДИТЕЛЕМ ГАЗЕТЫ ЗВЕЗДА 7, Я НЕ ВЛАЖИВАЛА И НЕ ПОЛУЧАЛА С НЕЕ ПРИБЫЛЬ, У МЕНЯ БЫЛО, ЕСТЬ И БУДЕТ ЛИШЬ ОДНО НАПРАВЛЕНИЕ В ЗАНЯТИИ - ЭТО КОМПЬЮТЕР, ФОТОАППАРАТ И ВИДЕОКАМЕРА, А ТЫ ЛОХ (простите админы) .....А КАК Я МОГУ РЕАГИРОВАТЬ НА ЧЕЛОВЕКА, КОТОРЫЙ ТАК ЗДЕСЬ ПРЫСКАЛ ЗЛОРАДСТВОМ ПО ПОВОДУ БАНКРОТСТВА ЗВЕЗДЫ 7 (учредителем, которой являлась некая Светлана) ЧТО ДАЖЕ НЕ УДОСТОВЕРИЛСЯ ПРОВЕРИТЬ ИНФОРМАЦИЮ???? Эта девушка Светлана обращалась комне с просьбой оформить пару рекламных блоков, я выполнила работу, взяла мои честно заработанные и осталась довольна. А ТЫ ДУРЕНЬ ПОЗОР ТЕБЕ, ЗАБЕЖИ С ЭТОГО САЙТА И НЕ ПОЗОРЬ СВОЮ МАМУ ТАКИМИ ПРОСАКАМИ. ВСЕ ЧТО ОТНЫНЕ ТЫ БУДЕШЬ ЗДЕСЬ ПИСАТЬ БУДЕТ БОЛЬШЕ И БОЛЬШЕ ОПУСКАТЬ ТЕБЯ, ПЛАЧЕШЬ, ЧТО МОДЕРАТОРЫ ПРОВЕРЯЮТ ЧТО ТЫ ПИШЕШЬ???? ТЫ БЫ САМ ПРОВЕРИЛ. ФУ...

Для меня тема закрыта, представитель АН доказал в очередной раз, что они собирают сплетни по Апостолово и пользуются ими как доставерной информацией. Это было в случае, когда от святого к грешному обвиняли Артема, что он ездил на конкурсы за казеный счет и в статье "НЕБЛОГОДАРНОСТЬ" обливали его грязью, оскорбляя и не подбирали слов и выражений писали о вещах к делу не имеющих отношения. Это каснулось и меня - когда со злорадством обвинили меня в банкротстве НЕ моей же газеты.

ДРУЗЬЯ, ВОТ МЫ И УВИДЕЛИ КТО ЕСТЬ КТО. жаль, что мне пришлось оскорблениями осадить человека, но каждый получает по своим заслугам, во всяком случае, я не переходила к личностям до последнего, меня вынудил этот злорадный человек, если в нем осталось хоть чуть чуть здравого рассудка, он извенится за "ЗВЕЗДУ 7", я извенюсь за то, что он ЛОХ и ДУРЕНЬ, но пока я не вижу оснований заберать свои слова назад.


25 Артем  
1
Друзі, з такою кількістю символів, ми б легко створили статей так з 15 (корисних).
Давайте залишимось при своїй думці cool Діалог зайшов в глухий кут!!!

P.S Користувача - d0s не бачив, та й якого мені тебе видалять??? Я ж твої коментарі і так пропускаю patsak


24 Владимир Юрьевич (d0s)  
0
20. дорогой мой товарищ "Чемберлен". дабы Вы не кричали в мой адрес, что не нужно обзываться, поясню, Чемберлен не ругательство а был такой политик... хотя я сомневаюсь, что хоть кто-то, здесь, в этой флудильне поймет почему я назвал Вас именно так.
нет, я не являюсь работником редакции и не являюсь дипломированным журналистом, специальность моя банки и банковское дело и все что с ними связано... отработал по специальности пару лет в хваленном КФ КБ "Приват-центр" после чего стал чп. и да, я не утверждаю что я учился в школе по гуманитарке на отлично, наоборот мой уклон был точные науки и все что связано с цифрами ну и ин.яз. в нагрузку. и в отличии от Вас, моя грамматическая ошибка не будет стоять мне рабочего места.
не могу понять чего Вас там могло удивить, ведь на последней странице в самом низу четко и ясно написана фраза о том, кто несет ответственность за материалы. читаем внимательнее.
а по поводу Вашей дурацкой антирекламы, то идите пожалуйста по адресу Освобождения, 36 в отдел рекламы, и спрашивайте. я Вам не справочное бюро.

21. регистрировался, но меня Ваши хваленные админы тут час же потерли с базы... логин мой был d0s, и это было еще 11.05.2010 примерно в в 7 вечера.

22. а на счет точек и того, что они у каждого свои, абсолютно согласен. ибо я говорю о хлебе Вы мне о колбасе, не улавливаю основную суть моих постов.
и извините, но копипастом я не страдаю и никакой злости у меня прочитанное не вызывает а лишь сожаление, ведь куда катиться мир, люди перестают понимать друг друга. а повторяю, я, всего лишь одну заповедь, пытаясь достучаться в Ваши "тинейджерские" головы. но по всей видимости у меня это не удаеться.

Не буду более отнимать Ваше "ДРАГОЦЕННОЕ ВРЕМЯ" своими "недофактами" т.к. Вы сами не владеете всей информацией по данному вопросу. кому интересены подробности обращайтесь непосредственно к Е.С. Егай и пусть она Вам розскажет суть телефонного диалога с работниками редакции, после которого и вышла статья "Невдячність".

писать что либо далее по данному вопросу не намерен т.к. вижу, что все мои посты как горох об стену. но что ж, c'est la vie и ничего с этим не поделаешь, но нужно жить дальше.


22 Lubch  
1
Репліка. Крапки стоять, але хтось не хоче їх бачити, або ж у кожного вони свої.

Володимир Юрійович, будь-ласка, не зациклюйтеся і не повторюйте одне і теж по кілька разів (сприймайте це і як зауваження адміністратора) - цінуйте час людей, що читають Ваші повідомлення. Якщо прочитане Вас настільки обурює, що не генерує у Вас думок, а тільки злість, то не треба виражати її, вибачте, копіпастом.
Чекатиму від Вас або мовчання, або чогось нового. Одноманітні образи і "недофакти" вже проїлися.


23 SmoothButNotACriminal  
0
+1 (Справедливий)

20 Справедливый  
2
Дело в том, уважаемый В.Ю., что сайт является не коммерческим - о какой рекламе Вы говорите? За статью Нестора ответственность несет он сам, да и деньги за эту статью ему уж точно никто не платил. Меня удивило то, что Вы написали: "...редакция газеты за материалы наданные ей кем либо никакой ответственности не несет...". А кто же несет, как не Ваша газета? Я так понимаю, "КЕМ ЛИБО" - это и журналисты в том числе? К Вашему сведению если автор статьи не указан, то ответственность несет ИМЕННО вся редакция. Скажите, Вы являетесь одним из журналистов А.Н.? Это Вы автор статьи "Невдячність"??? Если да, то грамматика у Вас хромает - а Вы все же журналист, а называете себя профессионалом!!! Подумайте над этим? Чтобы было над чем задуматься, приведу пример:
"...редакция газеты за материалы наданные ей кем либо никакой ответственности не несет..." - не "наданные", а "предоставленные" хотя бы, если Вы уж на русском взялись писать. Ну и так далее, не буду цепляться к словам, потому что это просто сайт, а не районная газета.

P.S.: Сколько будет стоить напечатать антирекламу Вашей газете на последней странице Вашей же газеты? - ответственности все равно никто не несет!!! Я заплачу сколько нужно!


18 Владимир Юрьевич (d0s)  
0
Не могу не ответить человеку с 15го поста

Никакое СМИ за вашими постами не следит, это все делает человек, которому всего лишь обиден тот факт, что кучка людей с детством в заднем месте пытается выершиться, поливая дерьмом людей в трое старше себя, имейте ж совесть в конце то концов. Называя неадекватами и душевно больными людьми кого-то вы прежде посудите по себе, а быть может таки Вам стоит пройти обследование у опытного практикующего психоналитка чтобы тот смог дать заключение вашему поведению?

И кстати, снова рассматриваем палку лишь с одного ее конца, Ваша громкая реплика о "...в будь якому випадку не маєте права ображати честь та гідність людини, адже це передбачено відповідною статтею в законодавстві України...", относиться так же и к автору статьи "Безграмотна преса, або чому «Апостоловські новини» ніхто не читає =(" который точно так же, согласно ст. 7 ЦК Украины "О защите прав чести, достоинства и деловой репутации" не имел права оскорблять сотрудников газеты...
Прежде чем что-то сказать, дважды подумайте.


27 Ajpur  
0
Судячи з того що слідкуєте тільки Ви, Я роблю висновок що ця обурена особа є Ви. Але аналізуючи те що було написано АН я зробив висновок що писала жінка літнього віку, приблизно 50-60 років, а Ви чоловік 30 років (приблизно). Відчувається суттєва різниця в стилю та вмінні донести свою думку (можете вважати це компліментом. Але я не розумію одного, ЯКОГО ... Ви намагаєтесь захистити АН якщо їх промах видно не озброєним оком? Я цілком впевнений що Вам просто немає чим зайнятись, а дана дискусія допомагає Вам самоствердитись. Також я впевнений що Ви де досягли-б того що маєте нині аби не Ваша мати, Я не маю права обговорювати даний факт, але бачачи як Ви пліткуєте про газети та інші подробиці життя тих хто веде дану дискусію, дав собі волю вказати і на Ваші недоліки. Так що Я запитаю, ким-би були Ви. якби не допомога та опіка Вашої матері? Відповім за Вас - ніким!
Так що не потрібно обливати брудом того хто намагається сам пробити дорогу в життя.

І стосовно другого абзацу Вашого повідомлення, Я завжди думаю що пишу чи кажу, і не намагався ставати на чиюсь із сторін, якщо Ви не полінуєтесь перечитати моє перше повідомлення то знайдете там слова що я за справедливість, а не за захист тих хто напоров дурниць, як наприклад Ви.

Отож дам Вам одну пораду, якщо не хочете виглядати ідіотом не тільки на сайті, фільтруйте самі те що публікуєте та пишете. Адже освічена особа не дозволить так себе вести як ведете Ви.


1-10 11-20 21-22
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Цікаво знати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

//artcity.ucoz.ua
Друзі сайту

Допоможи сайту

РЕКЛАМА

| Art-m© 2024 | |